۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

رضایی خبر داد:

شش پایه ارتینگ در پارکینگ هواپیمای فرودگاه آبادان نصب شد

شش پایه ارتینگ در پارکینگ هواپیمای فرودگاه آبادان نصب شد

آبادان – خبرگزاری مهر: مدیر عامل فرودگاه آیت الله جمی آبادان از نصب شش پایه ارتینگ در محوطه پارک هواپیما در این فرودگاه خبرداد.

محمد رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این عملیات در راستای افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از بروز حادثه با همکاری اداره کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی انجام شد.

وی افزود: با تجهیز پارکینگ هواپیما به سامانه ارتینگ، کار تخلیه بار الکتریکی هواپیما در زمان سوخت گیری پرواز و در زمان رعد وبرق انجام می شود.

مدیر عامل فرودگاه آیت الله جمی آبادان تصریح کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور به انجام رسیده است.

امنیت و احترام محوریت طرح نوروزی فرودگاه آبادان است

مدیرعامل فرودگاه آیت الله جمی آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های نوروز 93 در محل این فرودگاه  گفت: در این جلسه که شرکت های هواپیمائی  ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، نفت و ارگانهای پلیس، سپاه، گمرک، گذرنامه ، بانک ملی و سوخت رسانی و دیگر واحدهای مرتبط با مسافر و پرواز حضور داشتند  بر امر تکریم ارباب رجوع با توجه به افزایش حجم مسافران در ایام نوروز تاکید شد.

رضایی با بیان اینکه خدمات رسانی امریست سلسله وار افزود: در ایام نوروز تلاشمان در ارتقای هماهنگی و انسجام بیشتر تمامی حلقه های زنجیره خدمات رسانی با هدف جلب رضایت ارباب رجوع است.

وی از امنیت پرواز و احترام به عنوان محورهای اصلی طرح نوروزی فرودگاه آیت الله جمی آبادان عنوان کرد.

مدیر عامل فرودگاه آیت الله جمی آبادان با اشاره به هزینه ایی بودن شرکت فرودگاهها ، بر تاثیر  وصول به موقع صورتحساب های عوارضی و درآمدی تاکید کرد  و اظهار کرد: وصول به موقع مطالبات سبب سهولت در اجرای تعهدات فرودگاهها در تامین ایمنی، امنیت، تسهیلات پروازی و مسافری می شود.

رضایی تصریح کرد: امروزه فرودگاه ها یکی از مهمترین زیرساخت های سفرمحسوب می شوند و ما به عنوان متولیان و مجریان پروازی در فرودگاه آبادان، مسئولیت مضاعفی برعهده داریم.

کد خبر 2258747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha